Hvor er jeg dog træt af alle de forsøg på svindel!

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad dette går ud på – andet end at det er et forsøg på at franarre mig noget, jeg ikke har lyst til at betale:

(i en mail):

“Åh nej!

Vi har ikke været i stand til at opkræve dig for denne måneds abonnement!
Det ser ud til, at du måske har indtastet forkerte betalingsoplysninger – enten det eller det kort du brugte da du tilmeldte dig er nu er udløbet.

For at beholde dit abonnement skal vi bede om et øjeblik af din tid.
Du skal blot klikke på linket herunder, indtaste dine opdaterede oplysninger, og vi behandler din ordre som sædvanlig.

>> Opdater dine personlige oplysninger >>

Hvis du ikke er sikker på, hvorfor du får denne email, eller hvis du har yderligere spørgsmål om din betaling, bedes du kontakte os.
Mange tak,
Netflix finansielle hold.”
Jeg har ikke og har aldrig haft Netflix.

2 tanker om "Hvor er jeg dog træt af alle de forsøg på svindel!"

  1. Det er ren og skær forsøg på at få fat i dine personlige oplysninger, så de kan få penge ud af dig. Man må endelig ikke svare på noget som helst af den slags. Der er rigtig, rigtig mange af den slags, og der er desværre også mange, der ryger i.

    • Tak Mette, jeg er klar over det, og jeg svarer aldrig på den slags mails. Men jeg er så træt af at modtage dem, og jeg er ked af det på vegne af dem, der ikke kan gennemskue den grove svindel!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *